12 lutego 2018

Moje codzienne zadziwienie

Każdego dnia, tysiące redaktorów publikuje informacje kształtujące naszą świadomość, nierzadko kreujące przy okazji rzeczywistość. 
Każdego dnia wpada mi w oko jakaś perełka, która ową rzeczywistość stawia na głowie.  



Nie wiedziałem, że Adam Ferency liczy sobie aż tyle wiosen. Podziwiam zawsze jego młodzieńczo optymistyczną twarz. W czym tkwi tajemnica jego długowieczności?
Niektórzy twierdzą że sukces zawsze tkwi w racjonalnej diecie
Słyszeliście o diecie kapuścianej, przy której chudł kiedyś Pan Prezydent?

 


Taka tajemnicza kapust może być do diety idealna.
Dlaczego? Na oko widać, że ma mniej. Mniej choćby liter.
Można iść też w coś innego i bardziej mistycznego niż kiszonka z kapusty
Może wyciąg z różańca?
Pewnie wystarczy zażyć i nie trzeba odmawiać. Ech ci chińscy eksporterzy.
No ale do tego trzeba mieć pieniądze. Jak być bogatym i dlaczego mnie to się nie udało?
Problem może tkwić w zachowaniu.
Od dziecka, kiedy mi się coś udawało, skakałem do góry z radości. To duży błąd ponieważ człowiek bogaty skacze do radości. No ale kto bogatemu zabroni ?
 
Nawet gdy nie jesteście bogaci to nie ważcie się kupować od złodziei. Kupowanie kradzionych przedmiotów czyni z was paserów i podlega karze, wyraźnie określonej w Kodeksie Karnym. No chyba, że kupuje się do złodziei. O takim procederze Kodeks Karny milczy



No jak przy tym nie zwariować? Trzeba mieć jaja, a przy okazji długiego penisa.
Po co mieć długiego penisa? - zapytasz czytelniku który do perfekcji opanowałeś sztukę ars amandi? 
Do robienia zwodów. Z takim dużym penisem dorównać można w zwodach samemu Robertowi Lewandowskiemu. Tylko jak się robi zwód penisem o 35 cm długości?
Wzwodu też sobie nie wyobrażam.



Do tego pewnie trzeba być cewebrytą.
Co to ten cewebryta?
To może jakiś super celebryta, bo ci zwykli już nam się dawno opatrzyli.


No i jak z tym żyć panie redaktorze? Jak żyć?
Nie pytam o to premiera ponieważ :


Zaraz tam wrota piekieł, ale gdy to wszystko czytam to ręce i nogi się uginają. 

4 komentarze:

  1. Dorzucę do tego świeżutką informację ze stoiska mięsnego: "Na życzenie klienta mielemy mięso".
    Teraz już możemy usiąść z wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twe zadziwienie wróciło mi wiarę w człowieka. Dlaczego? To pierwszy mój w tym dniu powód do uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń