09 marca 2018

Zakręcony świat kota i pieskie życie

Patrzę na swoje zwierzęta z uczuciem.  Czasem spoglądam na nie przez soczewkę, zawsze to jednak jest soczewka obiektywu fotograficznego.
Zimna się kończy, tak mówią specjaliści. Co prawda ktoś tak cicho napomknie o śniegu w maju, ale któż by to brał na poważnie?.  Póki co kot mniej śpi i częściej wystawia  nos z domu, zwłaszcza od czasu gdy temperatura stała się przyjazna.
Jeszcze do niedawana było dolce far niente, albo na kolanach, albo przed kominkiem.



 

 

A może byś już nie zajmował się blogowaniem tylko mną.
Nie oszukuję trochę mnie przypiera.
Może będę miała szczęście i przepłoszę tego zająca co mi zawsze ucieka?






W telewizji też same psy i nawet podobne.


Co nieco trzeba sobie przypomnieć. Glebogryzarka,wertykulator, aerator, grabie, widły, motyka. Lada chwila pojęcia te wejdą do codziennego użytku
Najlepiej obszczekuje się  jak zwykle kosiarkę. 


11 komentarzy:

  1. Pies z kotem cudnie koegzystują. A Pis z całą resztą świata tak nie może? Przepraszam za polityczną aluzję ale tak mi jakoś wyszło gdy w słowie "pies" zgubiłam jedną literkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz fajną zagrodę! Zresztą ja to jestem... pies na psy i koty. Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  3. i doły już czas pokopać w ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To pierwsze zdjęcie z kotem na kolanach wyłożyło mnie na łopatki. Takiemu to dobrze:-) Potem spojrzałam na Twoją psicę i całkiem odpadłam. Przypomniał mi się nasz piesunio, zakłuło w sercu...
    Marytka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy oglądam wspólne zdjęcie psa i kota, to miłość czuję do obojga, choć w moim domu tylko suczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam bardzo podobnego kota, juz tutaj w Australii, kochalismy go bardzo i on nas, mial 19 lat jak umarl.
    Twojego kota widze pierwszy raz (chyba), ale psiaka pamietam od malenkiego, pisales o nim, piekny jest a jak on patrzy, cudne te zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dowiedziono, że domowe zwierzęta upodabniają się do swoich panów, zatem pies i kot mają ludzkie cechy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że przedwiośnie u Ciebie zawitało. Udanego wejścia we wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beza na razie obszczekuje odkurzacz, ale jeszcze trochę i kosiara pójdzie w ruch. Fajne masz zwierzaki. Bardzo fotogeniczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A kreta złapać nie łaska? Wszystko tylko zawsze być musi na ludzkiej głowie?
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zwierzaki:) Jestem wściekła, bo debilny blox kazał się zalogować, po czym skasował cały post. Wrrrrrrr!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń